fredag 16. mars 2012

Jeg velger meg mars......

 Er det ikke ofte slik at en bursdag sjelden kommer alene?
Vi har det ihvertfall slik. Mars er en sånn måned hos oss, og oktober. Min søster har februar som en travel bursdagsmåned.
Denne uka har både mann og datter fylt år, så det har vært en smule hektisk. Ønsker som sjokoladekake, eplekake, panna cotta og macaroner er noe av det som er servert i heimen til Petronella og Charlie denne uka. Desverre ikke langt nær så forsegjort som disse kakene, men det ble satt pris på.

Jeg nyter bildene og kanskje kan det være til inspirasjon til neste bursdagsmåned.........
bilder via TINY WHITE DAISIES

2 kommentarer:

  1. Åh lekre kaker :D Her er det også bursdag ruch...har 10 bursdager i mars i vår omkrets....
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Haha, dette vet jeg alt om!! Her ramses bursdagene opp, på rekke og rad!!
    Kaker er jeg ikke så god på, men jeg er en mester på gjærbakst! Kunne
    nesten tenkt meg og tatt et kakekurs!! Det fins jo så mye lekkert!

    Gode lørdagstanker til deg.
    Jippi; Ane

    SvarSlett