torsdag 10. november 2011

Inspirasjon kjøkken

Yes, jeg er inspirert!
Som sagt før er jeg i planleggings fasen når det gjelder oppussing av vårt nykjøpte hus i Spania. Derfor blar jeg gjennom tonnevis med gamle interiørblader og bruker (altfor mye) tid på nettet for å finne det rette, hva skal jeg si, utrykket....?

Disse to bildene fra bloggen decordeprovence kan kanskje sies å være noe tilnærmet det jeg er på jakt etter.
 Ikke hele pakken, men litt av ditt og litt av datt.

Da tenker jeg:

 ♡ hvit kjøkken innredning, 
♡ metro fliser, 
♡ store industrilamper, og
 ♡ et grovt, rustikt spisebord

 som man ikke trenger å være så redd for om man skal være uheldig å søle litt.
Men nå er det slik at kjøkkenet i huset er forholdsvis nytt, og er faktisk det eneste vi ikke har tenkt å gjøre noe med med det første. Men det skader vel ikke å tenke litt fremover??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar