torsdag 5. mai 2011

Merci - Paris

Sist jeg var i Paris stakk jeg innom denne fantastiske livstilsbutikken på Boulevard Beaumarchais. Her finner du alt fra siste skrik i moteverden til smykker og egenlagede parfymer. Sko, vesker og porselen og det mest spennende av alt synes jeg, var den store avdelingen med gamle, slitte og litt "rare" møbler! Har alltid  syntes det var gøy å gå i bruktbutikker og på loppemarkeder, og dette ga meg absolutt mersmak til en ny leterunde etter gamle skatter (og forhåpentligvis til en litt billigere penge).
Og for ikke å snakke bok-kafeen som ligger i tilknytning til butikken med fasade mot gaten. Et ypperlig sted til en kaffe eller lunsj etter en intens shoppingrunde.
Hit skal jeg tilbake!









foto©ann-kristin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar