torsdag 1. mars 2012

Suppe på menyen

Du vet de dagene du ikke har særlig fantasi og lurer på hva en skal servere til middag? Vel, idag gjelder det meg. Men da jeg i morges spurte barn og mann hva de ønsket til middag, ble det enighet om suppe. Enkelt det, men når en vil ha tomat- og en annen grønnsaksuppe, da kommer veto retten min inn i bildet, hehe, det blir grønnsaksuppe, bare for å få sagt det.

Så da jeg etter en innkjøpstur på butikken stakk innom brukthandelen og fant denne suppe terrinen til under 50-lappen kunne jeg ikke dy meg. Den måtte jo bare bli meg hjem. Hvitt porselen med enkel sølvkant fra "Winterling" i en enkel art-deco (eller er det mer 70-tall?) design passer den supert inn med det enkle serviset fra Villeroy & Boch. 

A bargain I must say....

(kremt, det var ikke bare denne terrinen som ble med hjem, men det andre får jeg vise en annen gang)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar