fredag 16. desember 2011

Say cheese


Det er viktig å ikke bli lei julematen før selve julen er her, så jeg hadde en liten ostekveld her forleden. Det er igrunnen ikke osten som skal være i fokus her, men jeg ville bare vise frem den fine "fjøla". "Fjøla" fant jeg igjen i sommer da vi ryddet ut loft og kjeller etter hussalget. Der har den sikkert ligget i mørket i nærmere 15 år vil jeg tippe. Tror vi fikk den av min manns bestemor og at den har tilhørt hennes søster. Ikke det at den er så veldig gammel og av høy verdi, men synes utskjæringene er så fine. Og så er det så gøy å "finne igjen" slike gamle ting og ta dem i bruk på en annen måte enn det de var tenkt for.
Imorgen drar jeg og ungene "hjem" til Norge 
og en etterlengtet juleferie.
Ha en fin helg allesammen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar