onsdag 14. desember 2011

Prosjekt bad


Nå har det vært endel juleinnlegg på bloggen min. Koselig det, men nå må jeg få orden på et par andre ting før jeg pakker bagasjen og drar på en 2 uker lang juleferie til Norge. Våre 2 baderom i vårt ferie hus i Spania er nå strippet og oppbyggingen skal begynne. Det kan være vanskelig å styre et så stort prosjekt med en så stor avstand som vi har, og jeg håper vi har ansatt en person som forstår mine tanker og ideer. 
Jeg fant et par bilder (2 øverste) fra Interiørmagasinet som kan gi en pekepinn på hva jeg ønsker. Badet i 2 etg. skal få glassvegg og rullesten i dusjen. På gulvet ellers blir det sandfargete fliser. Under vasken blir det en hvit, enkel skuffeseksjon.
Begge badene vil få 20x40 hvite fliser på veggene. Badet i 1ste etasje skal ha grå fliser på gulv og en dusjløsning som vist under.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar