tirsdag 19. juni 2012

Provence

  
 Har du ikke ferieplanen i boks enda?
Da kan jeg varmt anbefale Provence!
Dette herlige huset leide vi for et par år siden av en like herlig dame.
 10 dager i paradis.
Huset var innredet i en heller tradisjonell stil for uten om badene og kjøkkenet som var topp moderne. En deilig blanding av gammelt og nytt. 
Vi trivdes så godt her, og jeg tror dama som eide det også trivdes med oss. Noen uker etter ferien ringte hun oss og lurte på om vi ville kjøpe huset hennes!
Desverre kostet det skjorta og lå litt langt fra havet, men helledussen for en fin plass!

Vive la France et Provence!

  


1 kommentar:

  1. Herlig plass! Syd-Frankrike er bare deilig å feriere i.

    Så fin blogg du har, jeg legger meg som følger hos deg, så kommer jeg nok tilbake. :o)

    En fin junidag til deg.


    Anette Willemine

    SvarSlett