søndag 13. mai 2012

Under solen


Etter mange timers leting etter DEN parasollen på ebay og andre nettbutikker ga jeg nesten opp. Vel, jeg fant jo noe lignende, men enten var de for små eller for store eller for dyre eller......ja du vet, det var ikke den rette.
Men da jeg var i Marbella sist fikk jeg et tips om en liten butikk i gamlebyen som førte slike balinesiske parasoller.
Jeg gikk etter henvisningene jeg fikk og fant en lukket butikk. 3 ganger var jeg der, men den var stadig stengt. Så på tirsdag gikk jeg inn til nabobutikken og ba dem ringe eieren (går det virkelig ann å drive en butikk som stadig er stengt?)
Eieren kom etter 10 minutter og hun hadde akkurat den parasollen jeg ville ha! Hun kjørte den til og med hjem til meg!
LYKKE
(og husk: ikke gi opp på første forsøk)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar