fredag 10. februar 2012

Gamle skatter

Endelig!!!!! 
Etter mange måneder med tanker om å få gjort noe med alle de fine, gamle tingene jeg har samlet på, kjøpt på ulike markeder, så har jeg endelig gjort det! Funnet motet og tatt det store skrittet og spurt om noen vil forhandle kakefatene jeg lager.
Og gjett hva! Jeg fikk overveldende positiv respons fra den utrolig kule butikken Ben&Pepper. Butikken kan vel sammenlignes med Merci som ligger i Paris, bare i en mye mindre skala og blottet fra klær og sko. Med andre ord en fantastisk "consept store". Og her selges altså nå mine fat! Helt fantastisk!
Dette skal feires med champagne, men først litt jordbærmilkshake til ungene :-)
Ønsker alle en fabulous helg, og takk igjen for alle hyggelige kommentarer. Det setter jeg umåtelig stor pris på. 

Au revoir








3 kommentarer:

  1. Gratulerer, så flott! Håper dere fikk en hyggelig feiring:)

    SvarSlett
  2. Dette er jo bare så utrolig kult!!! Gratulerer flinke Ann- Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. HOUSE OF petronella and charlie15. februar 2012 kl. 22:32

      tusen, tusen takk for fine kommentarer!
      det blir spennende å se om det blir en suksess :-)

      Slett