tirsdag 3. januar 2012

Jakten på et spisebord

2012 er her, julen er over og jeg føler jeg begynner med blanke ark. Faktisk en ganske deilig følelse :-)
Ting går sin gang med husprosjektet i Spania, reiser ned om et par uker for en check up, og derfor begynner jeg å få det litt travelt. Nå er det jakten på et perfekt spisebord som står for tur. Tenker på noe litt røft og rustikt som dette bordet fra Maison du Monde. Desverre er det litt for stort og en smule dyrt.
Vi har ikke verdens største spiseplass så et vanlig standard bord vil bli for dominerende.
Så da jeg tilfeldigvis kikket innom Veronicas hus og hennes fine blogg, fant jeg ut at bordet under var selvlaget, og da ble jeg så inspirert!! Tror rett og slett jeg går for den løsningen (må bare snakke pent med min mann først, det er han som er handyman i familien, hehe)
bilde fra Veronicas Hus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar