fredag 9. september 2011

Fra loftet....

Hei, lenge siden sist!!!
Uff, det var ikke meningen å bruke så lang tid for å komme opp med et nytt innlegg. Kan jeg skylde på at jeg har hatt ferie?
Deilig ferie faktsisk, foruten de dagene med flytting og rydding av vårt hus som ble solgt tidligere i sommer. Men nå er det gjort og alt føles så mye bedre.
Med tanke på at huset har vært utleid i vel 6 år så hadde vi faktisk en god del på loft og i kjeller. Men etter å ha kvittet oss med ca 85% tok vi restene med oss i bilen sørover til Luxembourg.
Mange ting som jeg gjerne skulle hatt, men håper Fretex satte pris på de lassene vi kom med....
Ett av tingene som ble med oss hjem var denne lampa som jeg tror jeg kjøpte for rundt 10 år siden og til en billig penge.
Desverre kom den aldri til sin rett og ble liggende på loftet i stedet. Men nå har den fått en ny renessanse og henger over spisebordet vårt og skinner og glimrer som bare det!
Der skal den få henge til jeg får råd til en ekte Verner Panton (har ønsket meg en i flere år.....hmmmm snart bursdag ja)
eller til den finner ett annet egnende sted.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar